Monday, February 16, 2009












קטע מתוך הספר

7 comments:

  1. מיכל אהובה
    חיפשתי היום חנות סטמצקי או צומת ספרים ולא מצאתי
    אני אנסה להיכנס מחר לעזריאלי, כי שם בטוח יש
    הבלוג מקסים ואני גאה בך כל כך שאת חולמת חלומות
    וגם מגשימה אותם
    חבריקו אהוב מוכשר שלי
    תמר

    ReplyDelete
  2. מיכלי שלי אני הכי גאה בך בעולם על הספר הזה שנכנס ישר לנשמה. אמא

    ReplyDelete
  3. את אהובה חביריקו שלי

    ReplyDelete
  4. michal dear, it was great to see you in T.A and read about you and the book, i looked for it and couldn't find in YODAN but we ordered it and my mom will bring it to me in April to Berlin...i shell write you soon(in Hebrew!)and hope to stay in touch. Your work looks amazing, congrathulations!! Maya(Lipsker)

    ReplyDelete
  5. השראה זה הדבר הכי טהור בעולם. וזה מה שקיבלתי ממך לפני 4 שנים וזה היה מדהים. עכשיו זה קורה לי שוב, בזכות הספר הזה שנכנס לי לתוך הנשמה, המשפחה, היחסים עם אמא ובכלל.
    שלא תפסיקי לעולם.

    ReplyDelete
  6. תודה סתו הסמקתי עכשיו בגללך

    ReplyDelete
  7. שמעתי על הספר ברדיו ביום שלישי "בסימן קריאה" אחרי חצות

    ReplyDelete